Locatiemail: bespaar 7 euro per inwoner per jaar


Communicatie vanuit een overheidsinstelling vindt vaak plaats op basis van locatie. Op dit moment worden omwonenden veelal per brief op de hoogte gesteld van bijvoorbeeld een wegopbreking of mogelijke overlast door een evenement. Door deze communicatie via e-mail te laten verlopen en van e-mail het primaire communicatiekanaal te maken, zal dat een enorme kostenbesparing opleveren.


Vervang papier door e-mail

Overheidsinstellingen kunnen zo'n 7 euro per burger per jaar besparen door papier te vervangen door e-mail. Beschik over meer flexibiliteit, betere selectiecriteria en bereik burgers sneller door onze locatiemail module in te zetten. Wanneer er van een burger of huishouden binnen de opgegeven selectiecriteria geen e-mailadres bekend is zal er alsnog een papieren brief verzonden worden.



Geef precieze geografische selecties op

Selecteer in een handige, geografische kaart welke gezinnen of burgers een bericht moeten ontvangen. Geef selecties aan op basis van straatnaam, leeftijd, geslacht of gebruik de interactieve kaart. Stel je bericht op en breng ontvangers op de hoogte. Pas wanneer er van een gezin geen e-mailadres bekend is zal er een brief worden verzonden.


Verzamel e-mailadressen

We denken proactief met je mee en gaan samen aan de slag om structureel e-mailadressen te verzamelen. Pas onze kennis van e-mailcommunicatie best practices toe en verzamel bij alle topproducten van het digitale loket e-mailadressen en bijbehorende voorkeuren. We verwachten op die manier binnen 3 jaar van 40% van de inwoners een e-mailadres te kunnen registreren.



Vraag een demo aan van onze locatiemail module

Ontdek zelf de uitgebreide mogelijkheden van onze software.